RSS Feed

GOLD FM se metamorfozează cu ajutorul Propaganda Brand New

07 Apr 2015 la 14:22 | 12 comentarii

Cum facem un radio nou, cu o retorică nouă, cu o muzică nouă și cu ascultători noi dintr-unul care-și păstrează totuși numele și frecvența? Aceasta a fost întrebarea GOLD FM (96,9 FM) la care a trebuit să răspundă Propaganda Brand New, divizia de branding a agenției Propaganda. [ citeste mai departe ]

Plagiatul are picioare scurte…

15 Jan 2013 la 12:20 | 17 comentarii

Există oare diferenţă între plagiate? Contează de la cine s-a furat ideea? Dacă furi de la cineva „necunoscut” poate ai şanse şi nu te deconspiră nimeni, dar dacă furi de la „Leu”, e grav? Cât de grav? Despre cum se inspiră moldovenii v-am arătat în nenumărate post-uri până acum, însă hai să vă arăt cum se „inspiră" şi cum se „fură” - afară…

Vara asta am scris despre tupeul forţelor de ordine din R.M. de a-şi trage reclamă într-o revistă locală pe spinarea unor grei într-ale reclamei mondiale. [ citeste mai departe ]

Banner pentru toate restaurantele

20 Dec 2012 la 22:26 | 11 comentarii

Ai deschis recent un restaurant? Un bar? O cantină? Ai linguri şi furculiţe implicate în afacere? Dar muzică live ai? Un pian ca decor sau măcar vreun radio într-un colţ? Perfect, atunci acest articol e pentru tine.

„Mirador del Alto. Music & Gastronomy" – 2009
Sursa: Ads of the World
Agenţia: Unitas RNL Santiago (Chile)
Nu pierde timp să cauţi o strategie de promovare sau vreo agenţie care să se ocupe de asta. Nu pierde bani să plăteşti un designer să-ţi elaboreze nu ştiu ce afiş, banner, poster sau lightbox. [ citeste mai departe ]

Adi Mihăilă (radio Zu) fluieră înainte să intre în emisie – AFLĂ CE EXERCIŢIU DE PRONUNŢIE PREFERĂ

24 Feb 2011 la 12:53 | 17 comentarii

Am stat de vorbă despre dicţie şi importanţa sa pentru jurnaliştii de radio, cu un om a cărui viaţă orbitează în jurul conceputului de radio încă din copilărie (şi-a început cariera în radio la 14 ani). Adi Mihăilă lucrează în prezent la radio Zu.

Carmen Ivanov: Cat de importantă ţi se pare dicţia pentru o persoană care vorbeşte la radio sau la televizor?
Adi Mihăilă: Mesajul trebuie transmis ca text şi ca idee. Dicţia este esenţială pentru un om de radio.

Carmen Ivanov: [ citeste mai departe ]

Tinerii, sexul si cele cinci minute de celebritate

22 Jul 2010 la 15:56 | 17 comentarii

Ce sunt dispusi oamenii sa faca pentru "celebrele" minute/secunde de celebritate? In primul rand sex. Mult sex!

Asta este raspunsul celor mai tineri care, acum, incearca sa intre in lumea mass-media cu scopul declarat de a deveni faimosi - nu jurnalisti! (Si-am stat de vorba pana acum despre acest subiect cu vreo 200 de persoane).

Unii spun chiar ca, pentru ca toate ziarele si televiziunile sa vorbeasca despre ei, macar intr-o stire, ar fi de preferat sa faca sex cu o vedeta. A.B. imi sopteste: "asa cum a facut Dani cu Mihaela R. Cine era Dani fara Mihaela? Nimeni. [ citeste mai departe ]

Non-vedeta de Romania

16 Jun 2010 la 21:19 | 33 comentarii

Radioul si televiziunea atrag ca un magnet fel de fel de persoane care isi doresc sa ajungă rapid vedete. In Romania tinerele nu se mai multumesc cu mult doritele 30 de secunde de celebritate şi ar face orice pentru a ajunge pe micile ecrane.  Consacrarea acestora se face de multe ori, nicidecum la radio sau TV, ci pe paginile tabloidelor de scandal. Chiar si publicitatea negativă este considerata un mijloc de propulsare pentru acest tip de persoane. [ citeste mai departe ]

BBC, fuck you very much

13 Mar 2010 la 15:50 | 81 comentarii

La sfârşitul lunii februarie, BBC a anunţat că, pe lângă jumătate din site-urile companiei (adică aproximativ 200) şi a reţelei BBC  Asia, vor închide probabil şi BBC Radio 6 Music, o platformă de promovare a trupelor mai puţin cunoscute şi ne-comerciale din muzica pop/rock cu 700.000 de ascultători săptămânal.

Motivul - redirecţionare unei părţi din bugetul său către crearea unui alt tip de conţinut. [ citeste mai departe ]

Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

2012 2013 alegeri alex mazilu articol Artă bani barbati blog București campanie carte carti Chisinau cinema copii copil copilarie critica dragoste educatie familie Fashion femei femeie fericire film filme fotografie Franta frumusete imaginaţie inspirat instantanee interviu iubire Job lansare libertate literatura mare Mirela Retegan Moldova munca muzică oameni o fraza online o poza parinti parlament pasiune Paste Pdl plagiat politică post poveste poze psd publicitate razboi reclama revista români România sanatate scandal soare spectacol spot suflet timp top TV umor vara Very Happy Victor Ponta violenta

© 2010 - 2013 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!